Monday, April 16, 2012

perubahan ?



okay . 
mean kpd perubahan adalah berubah .
haih . nonsence .
act an aku salu gak usha sane sini punye mjlah ahh kan .
ade certain majalah uh akn ade 1 page untk BLOGGER cun laahh knon nyer .
okayy . kbyakkan dri dorg aku tgk tulis pnjg berjeler kalu  bole
sampai terkeluar dri page pun ade . haihh .
tpy tu la msalah nye . pnjg berjeler mcm kaen kat jakel tu pun ,
lawa style dorg tulis . soo , kpd blogger cam aku of coz arr aku jeles ann .
okayy . bole tak aku taknk tulis tengah cmnie . 
ade org kte tk mtang . childish aw gtuu . 
akayy . afta this entri nk tulis ketepi dan memanjang bgai sungai trpanjang 
tanpa sebarang warna warni . haha .
okayy . aku bukan nk meniru . tapy tulaa . nak jugak .
kbye (: tggu entri bru . this year busy laa . 
takde story nk cte . kalu nk cte un dah basi + lembik . 
loveyaw <3

No comments:

Post a Comment

kata kata