Monday, November 21, 2011

keje lepas sekolah ?

bace tajuk , tk pham ? hmm .
 lagu ni cerita nya .
 tbe tbe aku terdetik nk terpiker pasl kerja lepas sekolah nie .
 hmm . aku nk jdi ape ye ? 
 ce try . cer try .
  
 bila aku jadi seorang :
  
pramugari :
situasi : kapal terbang di awan biru .
 knak 1 : kakak ade jajan tk ?
 aku : ehh , kat sini memg kedai dik . sume ade . dont worry dear .

 model :
 situasi : di lokasi penggambaran
 photographer : 1, 2, senyuumm . yeahh . senyum lagi .
 aku : derr , memg aku tgah mnangis skarang nie ! adoii .

 pelakon :
 situasi : belakang tdbir 
 director : sai , saye bg kamu 10 min kamu bce sume skrp nie .
aku : ha ah , 1 mke surat buku sejarah pun aku tkleh hafal
 ini lagi skrip kau mrepek nie . ahdoiyaii ~

 guru tadika :
 situasi : tadika kemas sentiasa ! haha .
 aku : okay , murid . eja ayat ini .
 murid 1 : itu saye tau ckgu . (A.Y.A.M .) haa , buaya ckgu .
 aku : bgoss . pndai btol murid cekgu nie ! 
 ade sape lebih pandai dari die ? huh !
 
peguam :
situasi : depan kandang pesalah .
aku : sekian sekian , anda  brada dimana jam 8:30 mlm 
pada 16 jun 20xx ?
pesalah : hmm , kat mne ye . hmm .
aku : ha ah , memg aku duduk sni sehary nk tggu jwpn kau 
kt mne tym tuu !
 
 haish ! jahanam lahh saizatul jasmine nie ! 
 soo , aku nie nk jd ape nie ? huh !
sila bg cadangan (: haha .

No comments:

Post a Comment

kata kata