Thursday, April 7, 2011

listen hear beb :)

errrr , aku nk crite pasal erm . 
status aku skarg . huhu . single seyh .
jap jap , aper ? aku nmpak gmbire ? aku kne laah trime hakikat . haha .
yelaa , ckuplaa aku bnjirkan bantal aku smpai lunyai dipenuhi air mte . haha . 
tipu kalu ckap tak sedih . 
 org tersyg buat kte mcm nie
tpy , ape boleh buat kn ? 
konon mcm aper tuu ,
lgu luahan hati apit tuu . 
terguris hati ini , terhiris jiwa ini , menanges tak berlagu .  
haha . ta de mknenyee . org dah tk syg tak yaah pakse pakse
perasaan mne bole dipaksekn . 
bak kte membe aku rafiqah razali . haha .
tak pelaa , tak yaah kot nk sedeh mcm ilang laki . haha . 
chill sudaa an ? huhu .
hope , die bhagie laah ngn makwe yg die syg uh . 
jgn die buat the same thing kat awek die dahlaa . 
tak taulaa nk ckaap ape die uh pasnie . haha .
jhatnye aku . ish , taklaah . pndangn org kaan . haha . 
hmm , semoge bahagie kawan . :) huhu .
pegang pde prinsip :  
membenarkan org yg kte sayang tu bahagie 
adalah perkare mulia . (:

No comments:

Post a Comment

kata kata